Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 19:33 - 01
Автор: myblog9374 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 495 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 03.05.2021 19:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ще използвам блога от време на време да пиша , за да разтоваря мислите и чувствата си. Нямам приятели. Нямам близък човек с когото да си говоря. Затова реших да си направя блога. Ще остана анонимна. Така,че не ме питайте нищо. А на който не му харесва блога нека да не го чете. Повтарям правя го за себе си,не за да го харесват хората. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Здравей- това, което ...
04.05.2021 10:59
Здравей- това,което пишеш за твоята история е трогателно- затова реших да ти пиша. Четенето е едно от многото ми хобита но напоследък го намалих заради едно друго- писането. Да не говорим за работата и разходките. На блога попаднах случайно- затова може в друг ден да му забавя името и да се чудя как беше. Ако ме подсещаш от време на време обаче,ще взимам отношение понякога,по един или друг начин :) За мен бе чест да поставя първия глас и първия коментар в блога ти- Христос воскресе,много здраве и късмет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: myblog9374
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2944
Постинги: 10
Коментари: 9
Гласове: 10
Архив