Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2021 12:29 - 03
Автор: myblog9374 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 132 Коментари: 1 Гласове:
0



 Съжалявам.. Моля те не ме оставяй. Знам,че любовта ти си е отишла. Знам,че мина много време откакто се разделихме,но исках само да ти кажа,че ти си единственият. Да най-вероятно никога няма да прочетеш това, но нямам сили вече да те потърся. Толкова много ти писах,толкова много те търсих,толкова много усилия положих.. и накрая те загубих. Просто не е честно. Аз не съм лош човек. Обичах те с всичко,което съм и все още те обичам. Знам,че не бях идеална, когато бяхме заедно. Но кажи ми кой е идеален? Всеки ден си мисля само за това какъв щеше да е живота ми, ако беше останал. Щяхме да махнем терасата и да разширим спалнята. Щяхме да имаме семейство. Щяхме да сме щастливи. Да се обичаме. Да си помагаме. А сега? Живота ми е съсипан. Да през повечето време се държа. Силна съм. Слагам маска и живея живота си. Но това е само маска. Всеки ден ме боли сърцето. Толкова лесно се отказа от мен от нашата любов. Сякаш никога не съм значела нищо за теб. Направих много за теб и не заслужавам това. Аз заслужавах повече . Не заслужавам всеки ден да съм тъжна и да се боря с болката в душата и сърцето ми ,която ме убива. Да признавам си. Опитах да те забравя. Опитах да продължа напред. Но просто не мога. Дори след 10г пак ще бъдеш само ти. Какво ирония.. Да обичам цял живот човек ,който никога няма да ми отвърне дори с 1 процент любов камоли за цяла любов.. Знам,че сигурно ме смяташ за жалка. Така да бъде. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: myblog9374
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2943
Постинги: 10
Коментари: 9
Гласове: 10
Архив