Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2021 19:29 - 04
Автор: myblog9374 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 175 Коментари: 1 Гласове:
2



 Знаете ли понякога се чудя дали съм прекалено добър човек или съм лош човек,но не го осъзнавам. Досега съм имала 2 дълги връзки по 2г всяка, една дълга връзка от 3г и една връзка от 1г. И всеки път винаги съм се борила за човека до себе си. Да вярно,че преди съм била малка растяла съм и тепърва съм изграждала себе си и съм учила уроци за връзки и за живота, но винаги съм се борила за човека до мен. Винаги съм се грижела. Давала съм любов. Угаждала съм на човека до мен. Правила съм всичко ,била съм всякаква само и само човека до мен да е щастлив и доволен. И накрая какво? Всички ме пращат на майната ми. Това,което исках да кажа е че аз приключих. Ако някой ден се появи някой добре,ако не ще си умра сама и това е. Ще се наслаждавам на живота такъв какъвто е. И няма да му мисля много. Повече нищо за никого няма да направя. Искам поне веднъж някой да ме обича. Искам поне веднъж някой да се бори за мен. Искам поне веднъж някой да се страхува да не ме загуби. Искам поне веднъж някой да не се отказва от мен. Както аз винаги съм правила за всеки. Заслужавам го. Както и да е. Каквото и да се случи ще се справя. И сам войнът е войн. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - След всяка дълга любов,
07.05.2021 19:51
остава една дълга усмивка. И пак е хубаво.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: myblog9374
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2956
Постинги: 10
Коментари: 9
Гласове: 10
Архив